novinky: DANCELINE taneční a pohybové studio http://www.danceline.cz/ Wed, 30 Apr 2025 07:26:25 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management cs-cz Taneční skupina roku 2025 (Praha 27.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250427-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250427-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

mistrovství Čech v Praze dne 27.4.2025 (neděle)


pro týmy: Delfíni, Klokánci, Motýlci


pozor, soutěž již TUTO NEDĚLI

 

!!! Aktualizace 25.4.2025 17:55:  cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

27. 4. 2025 (neděle)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

 9:00 zahájení soutěže
 9:30 - 11:30 vystoupení Motýlci, Klokánci
12:00 - 13:00 vystoupení Delfíni
13:10 - 15:30 vystoupení Motýlci, Klokánci, Delfíni
15:45 - 17:00 finále Motýlci, Klokánci, Delfíni (dle postupů)
18:00 - 19:00 vyhlášení Motýlci, Klokánci, Delfíni


 

Startovné: 

 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 25. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Motýlci Anička  1 5:45 6:00 17:30/21:00   1
Klokánci Markét K. 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1
Delfíni Klárka 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1

 * V případě postupu do finále bude příjezd ve 21:00 (jinak v 17:30)

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

  

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Motýlci Anička  8:00 11:30/19:00
Klokánci Markét K. 8:00 12:00/19:00
Delfíni Klárka 9:00 15:00/19:00

 * Konečné předání závisí na postupu do finále.

 

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 24 Apr 2025 16:34:00 +0000
Taneční skupina roku 2025 (Praha 26.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250426-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250426-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

mistrovství Čech v Praze dne 26.4.2025 (sobota) 


pro týmy: Lvíčata, Ještěrky, Klokani, Sovičky, Tučňáci, Želvičky


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU

 

!!! Aktualizace 25.4.2025 17:55:  cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

26. 4. 2025 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

9:00 zahájení soutěže
9:00 - 13:00 vystoupení Tučňáci, Lvíčata
14:30 - 15:30 vystoupení Želvičky
16:00 - 16:30 finále Tučňáci (dle postupu)
16:45 - 17:45 vyhlášení Lvíčata
17:45 - 18:45 vyhlášení Tučňáci, Želvičky
18:30 - 21:45 vystoupení Sovičky, Ještěrky, Klokani
22:30 - 23:00 finále Sovičky (dle postupu)
23:15 - 0:00 vyhlášení Sovičky, Ještěrky, Klokani


 

Startovné: 

 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 25. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 5:45 6:00 20:30 1
Tučňáci Orion 1 5:45 6:00 20:30 1
Želvičky Zmrzka 1 5:45 6:00 20:30 1
Ještěrky Jíťa 2 13:45 14:00 02:00 2
Klokani Monča 2 13:45 14:00 02:00 2
Sovičky Štěpa 2 13:45 14:00 02:00 2

 

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

  

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 10:00 13:30 16:30 17:30
Tučňáci Orion 8:00 10:30 15:00 18:30
Želvičky Zmrzka 12:00 15:30 17:30 18:30
Ještěrky Jíťa 16:00 23:45
Klokani Monča 18:00 23:45
Sovičky Štěpa 16:00 23:45

 

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 24 Apr 2025 16:27:00 +0000
Informace k platbě školného na školní rok 2024/25 - 2.pol http://www.danceline.cz/nove/novinky-20250420-skolne http://www.danceline.cz/nove/novinky-20250420-skolne ico informaceico penizeico vykricnik informace k platbě školného na druhé pololetí školního roku 2024/25 najdete v sekci týmu:


 

Koťata
Myšky
Žabky
Žížalky
Baletní přípravka

 

{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Sun, 20 Apr 2025 04:21:00 +0000
Jarní soustředění 2025 - Koťata, Žabky http://www.danceline.cz/nove/20250420-soustredeni-2025-j8 http://www.danceline.cz/nove/20250420-soustredeni-2025-j8 ico vykricnikico informace Termín jarního soustředění pro týmy Koťata, Žabky je:

sobota 26. – neděle 27. 4. 2025.

 

Bližší informace a registrace jsou v sekcích jednotlivých týmů.

8. - 10. 10. 2021 Ještěrky, Klokani, Klokánci 
22. - 24. 10. 2021 Motýlci, Tygři  
5. - 7. 10. 2021 Sovičky, Delfíni 
12. - 14. 11. 2021 Lvíčata, Broučci 
26. – 28. 11. 2021 Tučňáci, Hroši 
]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Sun, 20 Apr 2025 02:06:00 +0000
CZECH DANCE TOUR 2025 (J. Hradec) - registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2025-jh-registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2025-jh-registrace ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2025

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 5.4.2025

 

pro týmy: Delfíni, Hroši, Ještěrky, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky


pozor, soutěž již
 TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 4.4.2025 21:50:  cena autobusové dopravy je ve výši 400 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.


 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné CDT je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy).

  

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

5. 4. 2025 (sobota)



Orientační časový harmonogram: 

10:00 zahájení soutěže
10:00-12:00 vystoupení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
12:00 vyhlášení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
13:10-15:30 vystoupení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 
16:30 vyhlášení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 


Startovné vystupující

400,- Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 400-500 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře .
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Tučňáci Orion 1 7:15 7:30 14:00 1
Želvičky Zmrzka 1 7:15 7:30 14:00 1
Hroši Deniska 1 7:15 7:30 14:00 1
Zebry Kabi 1 7:15 7:30 14:00 1
Motýlci Anička 2 9:45 10:00 18:00 2
Tygři Čoky 2 9:45 10:00 18:00 2
Delfíni Klárka 2 9:45 10:00 18:00 2
Ještěrky Jíťa 3 11:15 11:30 18:00 3
Sovičky Štěpa 3 11:15 11:30 18:00 3


 


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Tučňáci Orion 8:30 13:00
Želvičky Zmrzka 8:30 13:00
Hroši Deniska 8:30 13:00
Zebry Kabi 8:30 13:00
Motýlci Anička 11:00 17:00
Tygři Čoky 11:00 17:00
Delfíni Klárka 11:00 17:00
Ještěrky Jíťa 12:30 17:00
Sovičky Štěpa 12:30 17:00

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 03 Apr 2025 21:50:00 +0000
Trika DANCELINE http://www.danceline.cz/nove/trika-20250328 http://www.danceline.cz/nove/trika-20250328 ico informace pro zájemce je možné zakoupit tričko s potiskem DANCELINE:

 

1) Červené dětské bavlněné tričko v těchto velikostních kategoriích:

5-6 let, 7-8 let, 8-9 let, 10-11 let, 12-13 let

určené pro děti z týmů: Berušky, Broučci, Hroši, Koťata, Lvíčata, Myšky, Tučňáci, Zebry, Žabky, Želvičky, Žížalky

 

2) Černé dámské běžecké tričko v těchto velikostních kategoriích:

XS, S, M, L, XL

určené pro slečny z týmů: Delfíni, Ještěrky, Klokani, Klokánci, Motýlci, Sovičky, Tygři, 

 

Cena jednotná = 450 Kč/ks

 

K dispozici dnes v pátek 28.3.2025 na sále DANCELINE v čase 14:30 - 19:00 a poté dle dohody s Eliškou (+420 775 704 523)

 

{gallery}ostatni/2025-trika{/gallery}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Fri, 28 Mar 2025 12:50:00 +0000
CDO, Czech Dance Masters 2025 (Č. Budějovice 30.3.2025) - informace http://www.danceline.cz/cdm/soutez-cdo-20250330 http://www.danceline.cz/cdm/soutez-cdo-20250330 ico informace Taneční soutěž CDO, Czech Dance Masters 2025,

regionální kolo pro jižní Čechy v Českých Budějovicích dne 30.3.2025

 

Pro týmy:

Berušky, Broučci, Delfíni, Ještěrky, Klokani, Klokánci, Lvíčata, Mamuti, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky

 

pozor, soutěž již TUTO NEDĚLI

 


Místo:

České Budějovice, Sportovní hala, Stromovka 1216/12 (https://mapy.cz/s/hakoteluna)


Datum:

30.3.2025 (neděle)


Startovné:

350,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)


Vstupné diváci (platí každý sám přímo pořadateli na místě):

300,-Kč dospělí a děti od 15ti let

150,-Kč děti 6-14 let

Děti do 5ti let včetně a ZTP zdarma


Předběžný časový harmonogram:

(časový harmonogram se ještě může změnit, časy jsou tedy orientační)


8:10 - 8:34 prostorové zkoušky Lvíčata,Broučci, Berušky, Tučňáci, Zebry,Želvičky
10:00 - 10:20 zahájení soutěže
10:30 vystoupení Lvíčata, Broučci
11:00 vystoupení Berušky
11:20 vystoupení Zebry
11:45 vystoupení Tučňáci
11:55 vystoupení Želvičky
12:10 vyhlášení Lvíčata,Broučci, Berušky, Tučňáci, Zebry,Želvičky
12:55 vystoupení Motýlci
13:05 vystoupení Tygři
13:10 vystoupení Klokánci
13:30 vystoupení Delfíni
13:45 vystoupení Ještěrky
13:55 vystoupení Sovičky
14:00 vystoupení Klokani
14:10 vystoupení Mamuti
14:25 vyhlášení Motýlci, Tygři, Klokánci, Delfíni, Ještěrky, Sovičky, Klokani, Mamuti 

 


Časy srazů:


7:20- 7:30 kategorie MINI a DĚTI
(Broučci, Berušky, Lvíčata,Tučňáci, Zebry, Želvičky)


9:30 - 9:45 kategorie JUNIOŘI a DOSPĚLÍ
(Motýlci, Tygři, Delfíni, Klokani, Klokánci, Sovičky, Ještěrky)


Časy odevzdání tanečníků (před halou):


12:45 - 13:00 kategorie MINI a DĚTI 
(Broučci, Berušky, Lvíčata,Tučňáci, Zebry, Želvičky)


15:00 - 15:15 kategorie JUNIOŘI a DOSPĚLÍ
(Motýlci, Tygři, Delfíni, Klokani, Klokánci, Sovičky, Ještěrky)

 

 

Informace ke kostýmům, účesům a líčení upřesní lektoři jednotlivých týmů.

 

{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 27 Mar 2025 15:53:00 +0000
Taneční skupina roku 2025 (J. Hradec 29.3.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250329-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250329-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 29.3.2025


pro týmy: Berušky, Delfíni, Hroši, Ještěrky, Klokánci, Klokani, Lvíčata, Mamuti, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 28.3.2025 20:13:  cena autobusové dopravy je ve výši 450 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné TSR je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy) - neplatí pro rodiče, kteří podepsali již na trénincích v hale Lokomotiva.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

29. 3. 2025 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

9:00 zahájení soutěže
9:00-11:00 vystoupení Lvíčata, Berušky, Hroši, Zebry, Želvičky, Tučňáci
12:00 vyhlášení Lvíčata
13:10-15:30 vystoupení Klokánci, Motýlci, Tygři, Delfíni
16:10 vyhlášení Berušky, Hroši, Zebry, Želvičky, Tučňáci
17:20-18:45 vystoupení Ještěrky, Klokani, Sovičky
19:30 vystoupení Mamuti
19:40 vyhlášení Klokánci, Motýlci, Tygři, Delfíni
20:40 vyhlášení Ještěrky, Klokani, Sovičky, Mamuti

 

Startovné: 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 350-450 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 28. 3.), děkujeme.
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.

 

 

 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem

 

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 6:30 6:45 18:00 1
Berušky Čermi 1 6:30 6:45 18:00 1
Hroši Maky K.  1 6:30 6:45 18:00 1
Tučňáci Orion 2 6:30 6:45 18:00 2
Zebry Kabi 2 6:30 6:45 18:00 2
Želvičky Zmrzka 2 6:30 6:45 18:00 2
Tygři Čoky 3 9:45 10:00 21:30 3
Klokánci Hobli 3 9:45 10:00 21:30 3
Motýlci Anička N. 3 9:45 10:00 21:30 3
Delfíni Klárka 3 9:45 10:00 21:30 3
Sovičky Štěpa 4 13:15 13:30 22:30 4
Ještěrky Jíťa 4 13:15 13:30 22:30 4
Klokani Monča 4 13:15 13:30 22:30 4

 

poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 

 


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 7:50 10:00 11:30 12:30
Berušky Čermi 8:15 11:30 15:30 17:00
Hroši Maky K.  8:30 11:30 15:30 17:00
Tučňáci Orion 7:45 11:30 15:30 17:00
Zebry Kabi 8:30 11:30 15:30 17:00
Želvičky Zmrzka 8:30 11:45 15:30 17:00
Tygři Čoky 11:00 15:00 19:15 20:40
Klokánci Hobli 11:00 13:30 19:15 20:40
Motýlci Anička N. 12:00 14:45 19:15 20:40
Delfíni Klárka 12:00 15:45 19:15 20:40
Sovičky Štěpa 15:00 18:30 20:00 21:30
Ještěrky Jíťa 15:00 17:45 20:00 21:30
Klokani Monča 16:30 19:00 20:00 21:30

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 27 Mar 2025 15:09:00 +0000
Aktualizace v plánu akcí http://www.danceline.cz/nove/novinky-20250313-akce http://www.danceline.cz/nove/novinky-20250313-akce ico informaceico vykricnik v plánu akcí byl zveřejně termín

Akademie DANCELINE studia: 

9. 6. 2025 (pondělí) – Divadlo DK Metropol, cca 17:00 – 20:00

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 13 Mar 2025 19:37:00 +0000
DANCE CPU Klatovy (1.3.2025) - registrace http://www.danceline.cz/ostatni-souteze/20250301-klatovy http://www.danceline.cz/ostatni-souteze/20250301-klatovy  

ico informaceico formularico penizeDANCE CUP Klatovy dne 1.3.2025

 

pro týmy: Broučci, Berušky

pozor, soutěž již TUTO SOBOTU!


!!! Aktualizace 28.2.2025 18:24: cena autobusové dopravy je ve výši 450 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

MKS Klatovy, Domažlická 767, 339 01 Klatovy III (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

1. 3. 2025


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

09:00 otevření haly
10:30 prostorová zkouška
12:00 zahájení soutěže
12:20 vystoupení Broučci
13:20 vystoupení Berušky
13:30 vyhlášení kategorie mini a děti (Broučci, Berušky)

 

Startovné:

150,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

100,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám)
Děti do 2 let zdarma, děti do 10-ti let 50 Kč.

 

Způsob dopravy

- autobusem (společně od DL)
- vlastní

 

Cena dopravy autobusem: bude upřesněna dle finálního počtu autobusů a cestujících (předpokládáme 400-600 Kč)
V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění registračního formuláře.
Částka za bus se bude platit v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.
Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

 

 


Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autobusem

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Broučci Špageta 1 7:30 7:45 16:00 1
Berušky Čermi 1 7:30 7:45 16:00 1


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu
(budeme informovat SMS zprávou)



Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autem


Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Broučci Špageta 10:00 13:45
Berušky Čermi 10:00 13:45

 

Kontaktní osoba na místě:

724 030 634 (Špageta)


poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly, kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)
2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  

Co mají mít děti s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.

Časté dotazy ohledně soutěží najdete zde.  


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) frontpage Thu, 27 Feb 2025 21:37:00 +0000