CZECH DANCE TOUR DANCELINE taneční a pohybové studio http://www.danceline.cz/cdt Wed, 30 Apr 2025 11:38:18 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management cs-cz CZECH DANCE TOUR 2025 (J. Hradec) - registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2025-jh-registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2025-jh-registrace ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2025

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 5.4.2025

 

pro týmy: Delfíni, Hroši, Ještěrky, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky


pozor, soutěž již
 TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 4.4.2025 21:50:  cena autobusové dopravy je ve výši 400 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.


 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné CDT je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy).

  

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

5. 4. 2025 (sobota)



Orientační časový harmonogram: 

10:00 zahájení soutěže
10:00-12:00 vystoupení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
12:00 vyhlášení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
13:10-15:30 vystoupení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 
16:30 vyhlášení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 


Startovné vystupující

400,- Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 400-500 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře .
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Tučňáci Orion 1 7:15 7:30 14:00 1
Želvičky Zmrzka 1 7:15 7:30 14:00 1
Hroši Deniska 1 7:15 7:30 14:00 1
Zebry Kabi 1 7:15 7:30 14:00 1
Motýlci Anička 2 9:45 10:00 18:00 2
Tygři Čoky 2 9:45 10:00 18:00 2
Delfíni Klárka 2 9:45 10:00 18:00 2
Ještěrky Jíťa 3 11:15 11:30 18:00 3
Sovičky Štěpa 3 11:15 11:30 18:00 3


 


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Tučňáci Orion 8:30 13:00
Želvičky Zmrzka 8:30 13:00
Hroši Deniska 8:30 13:00
Zebry Kabi 8:30 13:00
Motýlci Anička 11:00 17:00
Tygři Čoky 11:00 17:00
Delfíni Klárka 11:00 17:00
Ještěrky Jíťa 12:30 17:00
Sovičky Štěpa 12:30 17:00

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Thu, 03 Apr 2025 21:50:00 +0000
Nový školní rok 2024-25 http://www.danceline.cz/cdt/novy-skolni-rok-2024-25 http://www.danceline.cz/cdt/novy-skolni-rok-2024-25  


 

ico sipkanahoru Informace pro aktuální školní rok 2024-25 ico sipkanahoru

 

 

 ico sipkadolu Archiv informací z předchozího školního roku 2023-24 ico sipkadolu

 (prosím nepoužívejte uvedené informace k platbám na nový školní rok, mohou se změnit)

  


 

 {jcomments off}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Tue, 03 Sep 2024 21:00:00 +0000
CZECH DANCE TOUR 2024 (Litoměřice MČR) - registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-20240526-litomerice-registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-20240526-litomerice-registrace ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2024

mistrovství ČR v Litoměřicích dne 26.5.2024

 

pro týmy: Delfíni, Lvíčata, Sovičky


pozor, soutěž již
 TUTO NEDĚLI


!!! Aktualizace 25.5.2024 20:30: cena autobusové dopravy je ve výši 850 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím dohromady se startovným 400,- Kč při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice - Předměstí (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

26. 5. 2024 (neděle)



Orientační časový harmonogram: 

 

9:00 zahájení soutěže
9:15 vystoupení LVÍ
11:30 vyhlášení LVÍ
12:00 zahájení juniorů
12:15 vystoupení DEL
13:45 vystoupení MS
14:40 vyhlášení DEL, MS
15:30 vystoupení SOV
17:10 vyhlášení SOV

 


Startovné vystupující (nutno uhradit při odjezdu, nebylo uhrazeno z plateb startovného):

400,- Kč 

 

Vstupné diváci:

400,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 800-950 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře.
Částka za bus a startovné se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem


Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 4:30 4:45 15:30 1
Delfíni Klárka 2 7:00 7:15 21:00 2
Sovičky Štěpa 2 7:00 7:15 21:00 2

 


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 7:45 12:30
Delfíni Klárka 10:15 15:30
Sovičky Štěpa 13:00 17:30

 

Kontaktní osoba na místě:

725 704 523 (Eliška) - do 12h
721 771 819 (Štěpa) - od 12h

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice - Předměstí (odkaz na mapu místa soutěže)), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Thu, 23 May 2024 15:54:00 +0000
CZECH DANCE TOUR 2024 (Litoměřice) - registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2024-litomerice-registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2024-litomerice-registrace ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2024

mistrovství Čech v Litoměřicích dne 12.5.2024

 

pro týmy: Delfíni, Lvíčata, Sovičky, Tučňáci, "malá skupina"


pozor, soutěž již
 TUTO NEDĚLI


!!! Aktualizace 11.5.2024 6:59: cena autobusové dopravy je ve výši 850 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice - Předměstí (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

12. 5. 2024 (neděle)



Orientační časový harmonogram: 

 

8:00 zahájení soutěže
8:30 vystoupení LVÍ
9:45 vystoupení TUČ
11:40 finále  dle postupu LVÍ, TUČ
12:50 vyhlášení LVÍ, TUČ
13:30 zahájení juniorů
13:50 vystoupení DEL
15:15 vystoupení MS
16:40 finále  dle postupu DEL, MS
17:20 vyhlášení DEL, MS
18:20 vystoupení SOV
19:40 finále  dle postupu SOV
20:00 vyhlášení SOV


Startovné vystupující (nutno uhradit při odjezdu, nebylo uhrazeno z plateb startovného):

350,- Kč 

 

Vstupné diváci:

300,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 800-950 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 10. 5.).
Částka za bus a startovné se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem


Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 4:00 :4:15 16:30 1
Tučňáci Monča 1 4:00 :4:15 16:30 1
Delfíni Klárka 2 8:15 8:30 23:30 2
Sovičky Štěpa 2 8:15 8:30 23:30 2


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 7:15 13:30
Tučňáci Monča 7:15 13:30
Delfíni Klárka 11:30 20:30
Sovičky Štěpa 13:00 20:30

 

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice - Předměstí (odkaz na mapu místa soutěže)), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Wed, 08 May 2024 21:54:00 +0000
CZECH DANCE TOUR 2024 (J. Hradec) - registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2024-jh-registrace http://www.danceline.cz/cdt/cdt-2024-jh-registrace ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2024

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 14.4.2024

 

pro týmy: Lvíčata, Berušky, Hroši, Tučňáci, Tygři, Motýlci, Delfíni, Klokánci, Sovičky, Ještěrky, "malá skupina"


pozor, soutěž již
 TUTO NEDĚLI


!!! Aktualizace 13.4.2024 18:49: cena autobusové dopravy je ve výši 450 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné CDT je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy).

  

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

14. 4. 2024 (neděle)



Orientační časový harmonogram: 

9:00 zahájení soutěže
9:20 vystoupení LVÍ
9:55 vystoupení HR
10:05 vystoupení TUČ
10:30 vystoupení BE
11:20 vystoupení TYG
11:30 vystoupení MOT
13:00 vyhlášení LVÍ+BE+TUČ+HR+TYG+MOT
14:10 vystoupení DEL
14:25 vystoupení KLCI
14:40 vystoupení malá skupina
17:00 vyhlášení DEL+KLCI+MS
17:55 vystoupení SOV
18:00 vystoupení JEŠ
19:00 vyhlášení SOV+JEŠ


Startovné vystupující (bylo uhrazeno z plateb startovného - viz. informace v sekci každého týmu):

350,- Kč 

 

Vstupné diváci:

300,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 350-450 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 12. 4.).
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem


Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 6:30 6:45 15:00 1
Berušky Chury 1 6:30 6:45 15:00 1
Hroši Čoky 2 6:30 6:45 15:00 2
Tučňáci Monča 2 6:30 6:45 15:00 2
Tygři Orion 2 6:30 6:45 15:00 2
Motýlci Kabi 1 6:30 6:45 15:00 1
Delfíni Klárka 3 10:45 11:00 20:30 3
Klokánci Čermi 4 10:45 11:00 20:30 4
Sovičky Štěpa 3 10:45 11:00 20:30 3
Ještěrky Barča  4 10:45 11:00 20:30 4


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 7:45 10:00 12:30 13:45
Berušky Chury 7:45 10:45 12:30 13:45
Hroši Čoky 7:45 10:30 12:30 13:45
Tučňáci Monča 7:45 10:30 12:30 13:45
Tygři Orion 7:45 11:45 12:30 13:45
Motýlci Kabi 7:45 11:45 12:30 13:45
Delfíni Klárka 12:00 14:30 16:30 17:45
Klokánci Čermi 12:00 14:45 16:30 17:45
Sovičky Štěpa 15:30 19:30
Ještěrky Barča  15:30 19:30

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Thu, 11 Apr 2024 19:02:00 +0000
Nový školní rok 2023-24 http://www.danceline.cz/cdt/novy-skolni-rok-2023-24 http://www.danceline.cz/cdt/novy-skolni-rok-2023-24  


 

ico sipkanahoru Informace pro aktuální školní rok 2023-24 ico sipkanahoru

 

 

 ico sipkadolu Archiv informací z předchozího školního roku 2022-23 ico sipkadolu

 (prosím nepoužívejte uvedené informace k platbám na nový školní rok, mohou se změnit)

  


 

 {jcomments off}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) CZECH DANCE TOUR Sat, 09 Sep 2023 20:50:00 +0000