Taneční skupina roku DANCELINE taneční a pohybové studio http://www.danceline.cz/tsr Wed, 30 Apr 2025 11:19:21 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management cs-cz Taneční skupina roku 2025 (Praha 27.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250427-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250427-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

mistrovství Čech v Praze dne 27.4.2025 (neděle)


pro týmy: Delfíni, Klokánci, Motýlci


pozor, soutěž již TUTO NEDĚLI

 

!!! Aktualizace 25.4.2025 17:55:  cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

27. 4. 2025 (neděle)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

 9:00 zahájení soutěže
 9:30 - 11:30 vystoupení Motýlci, Klokánci
12:00 - 13:00 vystoupení Delfíni
13:10 - 15:30 vystoupení Motýlci, Klokánci, Delfíni
15:45 - 17:00 finále Motýlci, Klokánci, Delfíni (dle postupů)
18:00 - 19:00 vyhlášení Motýlci, Klokánci, Delfíni


 

Startovné: 

 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 25. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Motýlci Anička  1 5:45 6:00 17:30/21:00   1
Klokánci Markét K. 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1
Delfíni Klárka 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1

 * V případě postupu do finále bude příjezd ve 21:00 (jinak v 17:30)

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

  

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Motýlci Anička  8:00 11:30/19:00
Klokánci Markét K. 8:00 12:00/19:00
Delfíni Klárka 9:00 15:00/19:00

 * Konečné předání závisí na postupu do finále.

 

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Thu, 24 Apr 2025 16:34:00 +0000
Taneční skupina roku 2025 (Praha 26.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250426-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250426-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

mistrovství Čech v Praze dne 26.4.2025 (sobota) 


pro týmy: Lvíčata, Ještěrky, Klokani, Sovičky, Tučňáci, Želvičky


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU

 

!!! Aktualizace 25.4.2025 17:55:  cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

26. 4. 2025 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

9:00 zahájení soutěže
9:00 - 13:00 vystoupení Tučňáci, Lvíčata
14:30 - 15:30 vystoupení Želvičky
16:00 - 16:30 finále Tučňáci (dle postupu)
16:45 - 17:45 vyhlášení Lvíčata
17:45 - 18:45 vyhlášení Tučňáci, Želvičky
18:30 - 21:45 vystoupení Sovičky, Ještěrky, Klokani
22:30 - 23:00 finále Sovičky (dle postupu)
23:15 - 0:00 vyhlášení Sovičky, Ještěrky, Klokani


 

Startovné: 

 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 25. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 5:45 6:00 20:30 1
Tučňáci Orion 1 5:45 6:00 20:30 1
Želvičky Zmrzka 1 5:45 6:00 20:30 1
Ještěrky Jíťa 2 13:45 14:00 02:00 2
Klokani Monča 2 13:45 14:00 02:00 2
Sovičky Štěpa 2 13:45 14:00 02:00 2

 

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

  

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 10:00 13:30 16:30 17:30
Tučňáci Orion 8:00 10:30 15:00 18:30
Želvičky Zmrzka 12:00 15:30 17:30 18:30
Ještěrky Jíťa 16:00 23:45
Klokani Monča 18:00 23:45
Sovičky Štěpa 16:00 23:45

 

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Thu, 24 Apr 2025 16:27:00 +0000
Taneční skupina roku 2025 (J. Hradec 29.3.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250329-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20250329-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 29.3.2025


pro týmy: Berušky, Delfíni, Hroši, Ještěrky, Klokánci, Klokani, Lvíčata, Mamuti, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 28.3.2025 20:13:  cena autobusové dopravy je ve výši 450 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné TSR je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy) - neplatí pro rodiče, kteří podepsali již na trénincích v hale Lokomotiva.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

29. 3. 2025 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

9:00 zahájení soutěže
9:00-11:00 vystoupení Lvíčata, Berušky, Hroši, Zebry, Želvičky, Tučňáci
12:00 vyhlášení Lvíčata
13:10-15:30 vystoupení Klokánci, Motýlci, Tygři, Delfíni
16:10 vyhlášení Berušky, Hroši, Zebry, Želvičky, Tučňáci
17:20-18:45 vystoupení Ještěrky, Klokani, Sovičky
19:30 vystoupení Mamuti
19:40 vyhlášení Klokánci, Motýlci, Tygři, Delfíni
20:40 vyhlášení Ještěrky, Klokani, Sovičky, Mamuti

 

Startovné: 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 350-450 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 28. 3.), děkujeme.
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.

 

 

 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem

 

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Lvíčata Eliška 1 6:30 6:45 18:00 1
Berušky Čermi 1 6:30 6:45 18:00 1
Hroši Maky K.  1 6:30 6:45 18:00 1
Tučňáci Orion 2 6:30 6:45 18:00 2
Zebry Kabi 2 6:30 6:45 18:00 2
Želvičky Zmrzka 2 6:30 6:45 18:00 2
Tygři Čoky 3 9:45 10:00 21:30 3
Klokánci Hobli 3 9:45 10:00 21:30 3
Motýlci Anička N. 3 9:45 10:00 21:30 3
Delfíni Klárka 3 9:45 10:00 21:30 3
Sovičky Štěpa 4 13:15 13:30 22:30 4
Ještěrky Jíťa 4 13:15 13:30 22:30 4
Klokani Monča 4 13:15 13:30 22:30 4

 

poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 

 


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Lvíčata Eliška 7:50 10:00 11:30 12:30
Berušky Čermi 8:15 11:30 15:30 17:00
Hroši Maky K.  8:30 11:30 15:30 17:00
Tučňáci Orion 7:45 11:30 15:30 17:00
Zebry Kabi 8:30 11:30 15:30 17:00
Želvičky Zmrzka 8:30 11:45 15:30 17:00
Tygři Čoky 11:00 15:00 19:15 20:40
Klokánci Hobli 11:00 13:30 19:15 20:40
Motýlci Anička N. 12:00 14:45 19:15 20:40
Delfíni Klárka 12:00 15:45 19:15 20:40
Sovičky Štěpa 15:00 18:30 20:00 21:30
Ještěrky Jíťa 15:00 17:45 20:00 21:30
Klokani Monča 16:30 19:00 20:00 21:30

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Thu, 27 Mar 2025 15:09:00 +0000
Nový školní rok 2024-25 http://www.danceline.cz/tsr/novy-skolni-rok-2024-25 http://www.danceline.cz/tsr/novy-skolni-rok-2024-25  


 

ico sipkanahoru Informace pro aktuální školní rok 2024-25 ico sipkanahoru

 

 

 ico sipkadolu Archiv informací z předchozího školního roku 2023-24 ico sipkadolu

 (prosím nepoužívejte uvedené informace k platbám na nový školní rok, mohou se změnit)

  


 

 {jcomments off}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Tue, 03 Sep 2024 21:00:00 +0000
Taneční skupina roku 2024 (J. Hradec 30.3.) http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20240330 http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20240330 ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2024

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 30.3.2024


pro týmy: Delfíni, Klokani, Sovičky

pozor, soutěž již TUTO SOBOTU

oprava  28.3.2024 v 18:42: soutěž se netýká Delfínů a Soviček, ale Klokanů a Soviček, jak bylo uvedeno níže. Omlouváme se.

 

 

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

30. 3. 2024 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

08:00     otevření haly
09:30     zahájení soutěže
15:00     zahájení kategorie dospělých
17:15     vyhlášení výsledků kategorie junioři a dospělí

 

 

 

Startovné:

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

vlastní

 

Čas srazu před halou:

14:00 Klokani, Sovičky

 

Čas vyzvednutí před halou:

18:30 Klokani, Sovičky


 

 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Thu, 28 Mar 2024 04:06:00 +0000
Nový školní rok 2023-24 http://www.danceline.cz/tsr/novy-skolni-rok-2023-24 http://www.danceline.cz/tsr/novy-skolni-rok-2023-24  


 

ico sipkanahoru Informace pro aktuální školní rok 2023-24 ico sipkanahoru

 

 

 ico sipkadolu Archiv informací z předchozího školního roku 2022-23 ico sipkadolu

 (prosím nepoužívejte uvedené informace k platbám na nový školní rok, mohou se změnit)

  


 

 {jcomments off}

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Sat, 09 Sep 2023 20:50:00 +0000
Taneční skupina roku 2023 (Praha 3.6.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230603-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230603-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2023

mistrovství ČR v Praze dne 3.6.2023


pro týmy: Broučci, Tučňáci

pozor, soutěž již TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 1.6.2023 20:31 - cena autobusové dopravy Tučňáků je ve výši 750 Kč,- za osobu (platí pro jízdu tam i zpět, nebo jen jedním směrem).
Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi.   

!!! Aktualizace 2.6.2023 1:12 - cena dopravy vlakem pro Broučky je ve výši 450 Kč,- za osobu (platí pro jízdu tam i zpět, nebo jen jedním směrem).
Pro Broučky jedoucí autem platí příspěvek 200,- Kč na dopravu rekvizit.

Zaplaťte prosím lektorovi.   

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

3. 6. 2023 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

08:30 zahájení soutěže
10:00 vystoupení Broučci
14:20 vyhlášení výsledků (Broučci)
22:30 vystoupení Tučňáci
23:00 vyhlášení výsledků (Tučňáci)


 

Startovné: 

250,-Kč (uhradit hotově lektorovi na hodině)

 

Vstupné diváci:

250,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL)

- vlakem (společně z hlavního vlakového nádraží ČB)


* Pro Broučky jedoucí vlakem je odhadovaná cena 450,- Kč (zahrnuje příspěvek na dopravu rekvizit autobusy ve výši 200,- Kč).
* Broučci jedoucí autem budou platit příspěvek na dopravu rekvizit autobusy ve výši 200,- Kč při předání dítěte u haly.
* Pro Tučňáky je odhadovaná cena mezi 700-800,- Kč (po započtení příspěvku na dopravu rekvizit od skupiny Broučci a finanční podpory DANCELINE).


V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 1. 6.).

Částka za bus/vlak se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu/vlaku a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Broučci Eliška vlak 5:45 * 18:00 * vlak
Tučňáci Kabi 1 17:45 18:00 01:45 1


* sraz Broučků je na hlavním vlakovém nádraží v ČB


poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Broučci Eliška 08:30 10:30 13:45 14:45
Tučňáci Kabi 20:00 23:45

 

 

 

Kontaktní osoba na místě:

775 704 523 (Eliška)
721 092 481 (Kabi)

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní  kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Mon, 29 May 2023 23:30:00 +0000
Taneční skupina roku 2023 (Praha 2.6.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230602-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230602-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2023

mistrovství ČR v Praze dne 2.6.2023


pro týmy: Sovičky

pozor, soutěž již TENTO PÁTEK


!!! Aktualizace 1.6.2023 20:31 - cena autobusové dopravy je ve výši 750 Kč,- za osobu
(platí pro jízdu tam i zpět, nebo jen jedním směrem).
Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi.  

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

2. 6. 2023 (pátek)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

08:00 zahájení soutěže
10:20 vystoupení Sovičky
13:55 vyhlášení postupů (Sovičky)
17:30 finále (Sovičky)
18:30 vyhlášení výsledků (Sovičky)


 

Startovné: 

250,-Kč (uhradit hotově lektorovi na hodině)

 

Vstupné diváci:

250,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících - odhadovaná cena bude mezi 700-800,- Kč (po započtení příspěvku na dopravu rekvizit od skupiny Broučci a finanční podpory DANCELINE).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 1. 6.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Sovičky Špageta 1 6:15 6:30 16:30 (21:30)* 1


* čas v závorce je pro případ postupu do finále.


poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Sovičky Špageta 08:30 10:45 13:45 14:30 (19:30)*

 * čas v závorce je pro případ postupu do finále.


 

Kontaktní osoba na místě:
724 030 634 (Špageta)

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní  kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo číslo kontaktní osoby a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Mon, 29 May 2023 23:10:00 +0000
Taneční skupina roku 2023 (Praha 30.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230430-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230430-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2023

mistrovství Čech v Praze dne 30.4.2023 (kategorie junioři) 


pro týmy: Delfíni, Motýlci

pozor, soutěž již TUTO NEDĚLI


!!! Aktualizace 28.4.2023 17:55 - cena autobusové dopravy je ve výši 650 Kč,- za osobu
(platí pro jízdu tam i zpět, nebo jen jedním směrem).
Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi.  

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

30. 4. 2023 (neděle)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

08:30     zahájení soutěže
18:20     vyhlášení výsledků kategorie junioři

 

Startovné: 

250,-Kč (uhradit hotově lektorovi na hodině)

 

Vstupné diváci:

250,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 650-750 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 27. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd
k DL
Delfíni Monča 1 5:45 6:00 21:00
Motýlci Monča 1 5:45 6:00 21:00

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Delfíni Monča 9:45 13:00 17:45 - - 18:50
Motýlci Monča 7:30 10:30 17:45 - - 18:50

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) nebo 721 735 285 (Monča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) nebo 721 735 285 (Monča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Tue, 25 Apr 2023 16:20:00 +0000
Taneční skupina roku 2023 (Praha 29.4.) - registrace a finální informace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230429-registrace http://www.danceline.cz/tsr/tsr-20230429-registrace ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2023

mistrovství Čech v Praze dne 29.4.2023 (kategorie baby, děti, dospělí) 


pro týmy: Berušky, Broučci, Lvíčata, No name, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Vlčata

pozor, soutěž již TUTO SOBOTU

 

!!! Aktualizace 28.4.2023 17:54 - cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu
(platí pro jízdu tam i zpět, nebo jen jedním směrem).
Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. 

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

29. 4. 2023 (sobota)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

07:00     otevření haly, prostorové zkoušky
08:00     zahájení soutěže
12:20     vyhlášení výsledků kategorie baby
18:00     vyhlášení výsledků kategorie děti
21:50     vyhlášení výsledků kategorie dospělí

 

Startovné: 

 

250,-Kč (uhradit hotově lektorovi na hodině)

 

Vstupné diváci:

250,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 27. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd

Broučci Eliška 1 5:15 5:30 16:00 (vlak)
Lvíčata Štěpa 1 5:15 5:30 16:00 (vlak)
Berušky Orion 1 5:15 5:30 21:00 (DL)
Tygři Špageta 1 5:15 5:30 21:00 (DL)
Tučňáci Kabi 2 10:00 10:15 21:00 (DL)
Sovičky Špageta 2 10:00 10:15 01:00 (DL)
Vlčata Štěpa 2 10:00 10:15 01:00 (DL)
No name Orion 2 10:00 10:15 01:00 (DL)

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
Týmy Broučků a Lvíčat přijedou zpět vlakem na vlakové nadraží, aby se mohli vrátit dříve.
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

 

 

Skupina kontakt sraz před halou možnost
1. vyzvednutí
1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Broučci Eliška 7:20 10:15 12:00 - - 12:50
Lvíčata Štěpa 7:20 10:15 12:00 - - 12:50
Berušky Orion 8:00 14:45 17:45 - - 19:00
Tygři Špageta 11:00 13:30 17:45 - - 19:00
Tučňáci Kabi 11:50 14:30 17:45 - - 19:00
Sovičky Špageta 13:30 - - - - 22:45
Vlčata Štěpa 17:00 - - - - 22:45
No name Orion 17:00 - - - - 22:45

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) nebo 724 030 634 (Špageta) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) nebo 724 030 634 (Špageta) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


{jcomments on}

 

]]>
petr@danceline.cz (Kapr) TSR Tue, 25 Apr 2023 16:09:00 +0000