top
logo


CZECH DANCE TOUR 2025 (J. Hradec) - registrace Email
Čtvrtek, 03 Duben 2025 22:50

ico informaceico formularico penizeCZECH DANCE TOUR 2025

regionální kolo pro jižní Čechy v Jindřichově Hradci dne 5.4.2025

 

pro týmy: Delfíni, Hroši, Ještěrky, Motýlci, Sovičky, Tučňáci, Tygři, Zebry, Želvičky


pozor, soutěž již
 TUTO SOBOTU


!!! Aktualizace 4.4.2025 21:50:  cena autobusové dopravy je ve výši 400 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.


 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Přihlášky na turné CDT je vždy nutné u dětí podepsat zákonným zástupcem, který tak souhlasí s účastí dítěte na soutěži, s natáčením a focením dětí při soutěži (je to požadováno ze strany pořadatele). Dítě starší 15let může podepsat přihlášku samo. Podpisy „vybereme" vždy při odjezdu na soutěž (popřípadě na tréninku, dle individuální domluvy).

  

Informace o soutěži:


Místo:

Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

5. 4. 2025 (sobota)



Orientační časový harmonogram: 

10:00 zahájení soutěže
10:00-12:00 vystoupení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
12:00 vyhlášení Hroši, Tučňáci, Zebry, Želvičky 
13:10-15:30 vystoupení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 
16:30 vyhlášení Motýlci, Tygři, Delfíni, Sovičky, Ještěrky 


Startovné vystupující

400,- Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,- Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám na místě přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 400-500 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře .
Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu.


 

Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autobusem

 

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Tučňáci Orion 1 7:15 7:30 14:00 1
Želvičky Zmrzka 1 7:15 7:30 14:00 1
Hroši Deniska 1 7:15 7:30 14:00 1
Zebry Kabi 1 7:15 7:30 14:00 1
Motýlci Anička 2 9:45 10:00 18:00 2
Tygři Čoky 2 9:45 10:00 18:00 2
Delfíni Klárka 2 9:45 10:00 18:00 2
Ještěrky Jíťa 3 11:15 11:30 18:00 3
Sovičky Štěpa 3 11:15 11:30 18:00 3


 


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


 


Přehled hlavních časů - pro tanečníky jedoucí autem

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Tučňáci Orion 8:30 13:00
Želvičky Zmrzka 8:30 13:00
Hroši Deniska 8:30 13:00
Zebry Kabi 8:30 13:00
Motýlci Anička 11:00 17:00
Tygři Čoky 11:00 17:00
Delfíni Klárka 11:00 17:00
Ještěrky Jíťa 12:30 17:00
Sovičky Štěpa 12:30 17:00

  

poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly  (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  


Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.



Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


 

Přihlášení lektora



Doporučujeme:

logo-baby-signs

 


 

logo-montessori


 

logo-NADACE-CP


bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.