top
logo

Letní soustředění LS3-2018 - den šestý Email
Neděle, 19 Srpen 2018 17:28

ico informace Zpráva ze šestého dne letního soustředění LS3 v RZ Radost: 9. 8. 2018 (čtvrtek)

Tak tu máme další táborové ráno. Dnes se tedy opravdu nikomu nechtělo vylézt z postele. Moc jsme toho nenaspali a tak bychom klidně odpočívali až do obědaJ. Ale na táboře to prostě nejde - zahálet, to si necháme až na domaJ. Ráno jsme šli po snídani opět do tělocvičny a parádně jsme si užívali naší táborovou choreografii. Po desáté hodině dopolední jsme si dali svačinu (jablko) a šli jsme na nástup.

Tentokrát nebyla scénka, ale gratulování oslavenkyním. Dnes mají narozeniny Léňa a Poly. A tak jsme jim přichystali přáníčko, ale i dáreček, který byl ovšem zavěšený na šplhacích tyčích. A tak nezbývalo nic jiného, než zatnout svaly a vyšplhat si pro dárečekJ.

Poté následovala hra „Navigátor“, kterou hrály dva týmy dohromady. Vedoucí házel kostkou (kostkami) a jeden z týmu koukal na kostky. Pokud padlo sudé číslo, tak posílal signál – jen stisknutím ruky – a když signál došel k poslednímu hráči, tak ten vyskočil a běžel co nejrychleji k vlaječce. Pokud jí zvedl dříve než druhý tým, připočítával si body pro svůj tým. Touto hrou jsme se bavili celé dopoledne a tak se prostřídaly téměř všechny týmy stylem "každý proti každému" (hru jsme dohrávali večer.)

Poté jsme již chvátali na oběd – měli jsme kari rýži s omáčkou a vepřovým masem na čínský způsob. Následoval obchůdek nebo návštěva salaše – dle libosti zákazníka. V salaši a v obchůdku se totiž trochu lišila nabídka nanuků a to bylo určujícíJ. Odpolední hra byla dnes jasná, a sice „Letiště“. Již včera v noci (nebo spíš dnes velmi brzy ráno) jsme se dozvěděli, že letadlo vylétá z roklinky, a tak jsme se rozdělili v týmu na polovinu a postupně jsme se dostavili na letiště do roklinky, kde nás už čekala Sophie a vysvětlila nám náš letový plán a také nám řekla, že se nacházíme na letišti v Paříži. Měla pro nás pasy a mapu s evropskými městy a tak nás čekalo odpolední „létání po okolí“J. Do pasů jsme sbírali víza v jednotlivých městech a snažili jsme se co nejdříve dostat do cílové destinace. Nevěděli jsme sice kam skutečně cestujeme, ale pokud jsme odpovídali na stanovištích správně, tak jsme se nejkratší cestou dostali rychle do cíle – do Londýna. Tam nás čekala Janička a odtud už jsme mohli zpět do tábora. Odpoledne jsme také v čase volna trénovali scénky na dnešní večer.

Po večeři jsme dohráli dopolední hru „Navigátor“ a doladili jsme na večerní scénky i kostýmy pro jednotlivé herce. Po druhé večeři (chléb s pomazánkou) jsme se vrhli na „kulturní večer“. Hrálo se pod širým nebem, a tak jsme si prostor pěkně osvětlili lampami a světýlky a mohli jsme začít. Každý tým ztvárnil scénku k obrazu, který si vylosoval. A tak jsme se podívali na 4 krásná zpracování obrazů: Madona ve skalách, Svatá rodina se svatou Annou, Salvator Mundi a Mona Lisa. Každý tým pojal zpracování trochu jinak a tak jsme shlédli nádherná 4 vystoupení, každé bylo úplně jiné, ale všechna byla zábavná a nápaditá. Dozvěděli jsme se něco i obrazech – o tvorbě dané díla nebo o jeho osudu a jeho majitelích. Na závěr ještě byla ještě „čtvrteční chvilka poezie“, při které nám herci zarecitovali své ódy, které složili na Ježíše při hře „Desatero“. Zkrátka, pobavili jsme se až do konce a mohli jsme se rozejít do chatek plni jedinečného kulturního zážitkuJ. Tak tedy dobrou noc a doufejme, že dnes už se trochu vyspímeJ.

Několik fotek na závěr...

Přihlášení lektora

Doporučujeme:

logo-baby-signs

logo-montessori

logo-NADACE-CP

bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.