 
Ačkoliv jsme pevně věřili, že ještě dojde k úpravě podmínek otevření pro spolky a amatérský sport, tak do této chvíle nám bohužel nejsou známy nějaké úlevy a při otevření prostor DANCELINE studia ke dni 24.5.2021 musíme vycházet z Mimořádného opatření vlády ze dne 17.5.2021 č. 471 (viz. zde).
Pro splnění stanovených podmínek jsme nuceni přijmout tato opatření:
- Tréninky skupin budou probíhat podle nově zveřejněného rozvrhu tak, že skupina má k dispozici oba sály pro splnění podmínek 15m2 na osobu.
- U skupin s počtem členů nižší nebo roven 11 trénují všichni členi v danou hodinu.
- U skupin s počtem členů od 12 osob dojde k omezení počtu členů na hodině na 11 osob a dojde ke střídání na dalších hodinách (detaily níže).
- Na první hodinu každý člen starší 6 let včetně doručí Čestné prohlášení zákonného zástupce o tom, že člen (dítě) absolvovalo negativní test (stáří PCR max. 7 dní, antigenní max. 72 hodin), případně že vlastní certifikát o provedeném očkování nebo vlastní potvrzení o prodělaném onemocnění COVID-19 v posledních 90ti dnech (potvrzení NEpřikládejte). Vzor prohlášení zde.
- Ve společných prostorech je povinnost nosit odpovídající ochranu dýchacích cest. Při samotném tréninku tato povinnost není.
- Nebudou k dispozici prostory šaten.
- Po každém tréninku dojde k vyvětrání sálu a vydezinfikování často používaných ploch (kliky dveří, police na odkládání pití, prostor WC,…).
- V lekcích bude omezeno cvičení na pomůckách / s pomůckami a také kontaktní cvičení.
- U nejmenších dětí (Přípravka a mini kategorie) vždy půjde s dítětem na WC asistent, který dohlédne na umytí rukou a vydezinfikuje daný prostor.
Pro minimalizaci šíření onemocnění žádáme o spolupráci a dodržování následujících pravidel i samotné cvičence, rodiče a doprovod:
- Děti přichází na trénink již převlečené do cvičebního úboru (šatna nebude používána klasickým způsobem, možné je pouze odložení svršků, tašek atp.).
- Děti se na podestě zují a nechají boty v botníku.
- Děti přichází na sál 5minut před začátkem lekce.
- U vstupu na sál cvičenci použijí dezinfekci na ruce (mladší s dopomocí lektora/asistenta).
- Po skončení tréninku odvede lektor děti po schodišti dolů a předá je rodičům, kteří budou čekat venku (platí u týmů: Žížalky, Myšky, Koťata, Žabky, Broučci, Balet I. a II., Lvíčata, Želvičky, Berušky, Tučňáci, Motýlci). Tanečnice z týmů Tygři, Hroši, Delfíni, Klokánci, Sovičky, Klokani, Ještěrky, Vlčata budou z tréninku odcházet samostatně.
- Cvičenci při tréninku mít roušku nemusí (nicméně prosíme, aby jí ale s sebou měli pro pohyb ve společných prostorách - vstupní chodba).
- Doprovod nebo rodiče nevstupují do sálů !!!
Zároveň prosíme doprovod a rodiče, aby pohyb ve společných prostorách omezili, ideálně vyslali děti po schodech samotné a zůstali před vstupem do budovy.
Účast na těchto tréninkách je na zvážení rodičů. Při trénincích se zaměříme hlavně na kondiční trénink.
Konkrétní postup na tento týden:
- V rozvrhu vyhledejte termín pro danou skupinu
- Proveďte registraci na hodinu v následujícím týdnu formulářem zde
.
- Pokud nebudete ze strany DL kontaktováni, že registrace nebyla mezi prvními 11ti, tak se na tento termín člen normálně dostaví.
- V případě, že registrace bude v pořadí 12tá a pozdější, tak člen se hodiny v tomto týdnu nezúčastní a automaticky získává rezervované místo na další hodinu. S touto informací bude osobně kontaktován ze strany DL.
- V případě člena ve věku od 6ti let si vytiskněte vzor čestného prohlášení (případně dodejte vlastní formu s obdobným obsahem), podepište a zajistěte jeho doručení na první hodinu, které se člen zúčastní.
Poznámky:
- Přehled registrací řazených podle týmu a pořadí registrace uveřejníme i na webových stránkách pro možnost kontroly.
- Účast člena na další hodině bude oznámena rodičům a bude řešena podle systému rotace pořadí přihlášení + případné individuální změny dle dohody. Věříme však, že ještě dojde k dalšímu uvolnění omezení tak, aby se mohli účastnit všichni členi týmu, nebo dokonce souběžně dva týmy.
|