top
logo


Taneční skupina roku 2012 (Plzeň) - registrace Email
Úterý, 10 Duben 2012 11:03

22. 4. 2012 Plzeň, kategorie junioři (Tygři, Zebry, Klokani)

ico vykricnik 17.4.2012 v 11:00 doplněny a upraveny informace o časech  

ico formularZákladní známé informace a odkaz na formulář pro registraci účasti:

Místo: Městská hala Plzeň, Úslavská 75, 32600 Plzeň

Předběžný časový harmonogram:

cca 5:00 odjezd od Danceline studia (bude upřesněno až dorazí časy prezence)

??? prezence

8:30 začátek soutěže

8:45 - 10:45 vystoupení juniorů z Danceline studia

13:00 vyhlášení výsledků

cca 16:00 - maximální příjezd k DL

Veškeré podrobnosti budou uvedeny těsně před soutěží. V případě, že se díky časovému posunu někteří studenti dělající přijímací zkoušky přeci jenom budou chtít zúčastnit, vyplňte normálně znovu formulář níže a do poznámky napište "změna účasti" nebo něco podobného :-)

 

Startovné: 150,- Kč (osoba/choreografie)

Základní vstupné: 150,- Kč (děti do 6 let zdarma).

Cena za bus bude upřesněna dle počtu dětí do autobusu.

Částka za bus se bude platit v den odjezdu u autobusu společně se startovným.

 

Konkrétní termíny odjezdu a příjezdu, případně možnosti vyzvednout si dítě na soutěži budou uveřejněny později, jakmile pořadatel zašle přesný harmonogram (typicky necelý týden před dnem soutěže, po uzavření přihlášek všech škol) a zpracujeme ho.

Stránky pořadatele soutěže: www.tanecniskupinaroku.cz

 

ico formular Prosíme o vyplnění účasti na formuláři zde!

 

 

Jaký je rozdíl mezi registrací u pořadatele soutěže a registrací formulářem na www.danceline.cz

Registraci školy (jednotlivých týmů) provádí vedení Danceline v dostatečném časovém předstihu u pořadatele s tím, že uvede předběžný počet dětí. V den soutěže se při prezenci nahlásí skutečný počet vystupujících a podle toho se zaplatí i startovné. Tuto registraci nemusí děti ani rodiče nijak řešit.

Registraci jednotlivého každého dítěte s uvedením zda se zúčastní soutěže nebo ne, zda pojede busem nebo autem, potřebuje Danceline studio vědět proto, abychom měli přehled o tom, s kolika dětmi máme počítat. Nejen pro zajištění organizace (počet asistentů), ale zejména kvůli stanovení počtu autobusů, které musíme objednat s relativně velkým časovým předstihem. Je tedy pro nás důležité, aby každá registrace byla provedena co nejdříve a to i v případě, že se dítě nezúčastní! Minimálně alespoň v takovém případě víme, že rodič dítě o soutěži informaci dostal. Stává se, že potřebujete změnit účast (dítě onemocní), nebo typ dopravy – normálně proveďte registraci znovu s uvedením všech údajů a do poznámky napište, že jde o změnu, případně i důvod změny a my předchozí registraci stornujeme. V nových formulářích je i kolonka pro zaslání potvrzujícího e-mailu, takže dostanete potvrzení o tom, že vaše registrace proběhla úspěšně. Pokud takový e-mail nedorazí, pak zkuste registrovat znovu, případně nás kontaktujte. Upozorňujeme na pečlivé vyplnění emailové adresy - stává se poměrně často, že je nahlášena systémem jako nesprávná a tudíž potvrzovací email nemůže dorazit (registrace je ale provedena).

 

 

 

Přihlášení lektora



Doporučujeme:

logo-baby-signs

 


 

logo-montessori


 

logo-NADACE-CP


bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.