

Taneční skupina roku 2016 (J. Hradec 2.4.) - finální informace |
![]() |
Čtvrtek, 31 Březen 2016 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informace k soutěži konané již TUTO SOBOTU, které se zúčastní týmy Berušky, Broučci, Delfíni, Hroši, Klokani, Klokánci, Lvíčata, Mamuti, Opice, Sovičky,Tučňáci, Tygři, Zebry:
Přehled hlavních časů a plateb – pro děti jedoucí autobusem, vlakem:
Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí). Cena dopravy: 200,- Kč za jízdu busem * cena platí za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta, cena platí i pro nahlášené rodiče
poznámky: 1) odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu) 2) příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)
přehled hlavních časů a plateb – pro děti jedoucí autem:
poznámky: 1) Sraz a vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Městská sportovní hala, U stadionu 1137, Jindřichův Hradec 377 01 (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami). 2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 521 (Gabča), nebo 775 704 523 (Eliška) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. 3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 521 (Gabča), nebo 775 704 523 (Eliška) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.
Co mají mít děti s sebou?
Poznámka k novému systému registrace a platby od pořadatele soutěže: Došlo ke zjednodušení registrací na místě soutěže (u pořadatele) a to hlavně z důvodu zavedení „on – line“ přihlášek a plateb startovného. Z tohoto důvodu můžeme jet na soutěž později a nemusíme být na ranní prezenci, což bylo časově náročné a zdlouhavé (vybírání peněz, předávání hudby, atd.). Na druhou stranu, nyní nelze vracet startovné za děti, které onemocní nebo se nezúčastní soutěže a tuto náležitost nahlásí 2 dny (a méně) před soutěží.
Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde www stránky soutěže (web pořadatele) Odkaz na mapu místa soutěže zde.
|
