top
logo


Taneční skupina roku 2025 (Praha 27.4.) - registrace a finální informace Email
Čtvrtek, 24 Duben 2025 17:34

ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2025

mistrovství Čech v Praze dne 27.4.2025 (neděle)


pro týmy: Delfíni, Klokánci, Motýlci


pozor, soutěž již TUTO NEDĚLI

 

!!! Aktualizace 25.4.2025 17:55:  cena autobusové dopravy je ve výši 600 Kč,- za osobu. Zaplaťte prosím při odjezdu u autobusu lektorovi. Připravte si prosím přesnou částku, děkujeme.

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

27. 4. 2025 (neděle)


Časový harmonogram:
(může se ještě mírně změnit)

 

 

 9:00 zahájení soutěže
 9:30 - 11:30 vystoupení Motýlci, Klokánci
12:00 - 13:00 vystoupení Delfíni
13:10 - 15:30 vystoupení Motýlci, Klokánci, Delfíni
15:45 - 17:00 finále Motýlci, Klokánci, Delfíni (dle postupů)
18:00 - 19:00 vyhlášení Motýlci, Klokánci, Delfíni


 

Startovné: 

 

300,-Kč (bude hrazeno převodem na základě později zveřejněných informací)

 

Vstupné diváci:

300,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám přímo pořadateli)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

- vlastní

- autobusem (společně od DL) – cena bude upřesněna na základě počtu cestujících (odhadujeme 550-700 Kč).

V této souvislosti žádáme o co nejrychlejší vyplnění formuláře (nejpozději do 25. 4.).

Částka za bus se bude platit hotově v den odjezdu u autobusu a je za cestu tam i zpět, nebo jen jedna cesta a platí i pro nahlášené rodiče.

 

 

 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autobusem

  

Skupina kontakt číslo busu sraz u DL odjezd od DL předp. příjezd číslo busu
Motýlci Anička  1 5:45 6:00 17:30/21:00   1
Klokánci Markét K. 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1
Delfíni Klárka 1 5:45 6:00 17:30/21:00 1

 * V případě postupu do finále bude příjezd ve 21:00 (jinak v 17:30)

 

poznámky:
1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu).
V případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou). 


 

Přehled hlavních časů a plateb - pro tanečníky jedoucí autem

  

Skupina kontakt sraz před halou možnost 1. odevzdání možnost
2. vyzvednutí
2. odevzdání konečné předání dětí
Motýlci Anička  8:00 11:30/19:00
Klokánci Markét K. 8:00 12:00/19:00
Delfíni Klárka 9:00 15:00/19:00

 * Konečné předání závisí na postupu do finále.

 

Kontaktní osoba na místě:
775 704 523 (Eliška)

 

 

 poznámky:

 

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami).

2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín.

3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška) a ta se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu.

 


 

Co mají mít tanečníci s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

Tip: Přečtěte si také časté dotazy k soutěžím zde

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.


 

 

Přihlášení lektora



Doporučujeme:

logo-baby-signs

 


 

logo-montessori


 

logo-NADACE-CP


bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.