Taneční skupina roku 2013 (Praha 20.4.) - registrace a finální informace |
Středa, 17 Duben 2013 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taneční skupina roku 2013 mistrovství Čech v Praze dne 20.4.2013 (kategorie baby a děti)
Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.
Týmy (choreografie) - zařazení: kategorie Baby (startovné 150,- Kč, bude vybíráno u autobusu, případně na místě): Broučci (Bylinková princezna) kagetorie Děti (startovné 150,- Kč, bude vybíráno u autobusu, případně na místě): Berušky (Klokánci)
Informace o soutěži: Místo: Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže) Datum: 20. 4. 2013 Finální časový harmonogram:
06.00 – 07.00 prezence 08.30 – zahájení soutěže 12.50 – vyhlášení výsledků kategorie baby 20.50 – vyhlášení výsledků kategorie děti
Startovné vystupující (zaplatit u autobusu/na místě, odevzdáme hromadně za všechny týmy): 150,-Kč (osoba/choreografie)
Vstupné diváci: 200,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám) Děti do 6 let zdarma
Způsob dopravy vlastní autobusem (společně od DL) – cena 400 Kč/osoba (platí i pro jednu jen tam, nebo jen zpět!). Částka za bus se bude platit v den odjezdu u autobusu společně se startovným. Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autobusem
* Poznámka: příjezd 22:00 (0:15) znamená, že když skupina nepostoupí do druhého kola, přijede v čase uvedeném jako první, v závorce je uveden čas příjezdu v případě, že se týmy dostanou do druhého kola
Cena dopravy: 400,- Kč (tam i zpět, nebo jen jedna cesta, cena platí i pro nahlášené rodiče) * obě částky budou vybrány u autobusu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení poznámky: 1) odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu) Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autem
Poznámka: konečné předání dětí u skupin – Hroši, Berušky, Klokánci, Tygři – 18:00 (21:30) znamená, že když skupina nepostoupí do druhého kola, bude předání v čase uvedeném jako první, v závorce je uveden čas předání v případě, že se tým dostane do druhého kola Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí). * částka bude vybrána na srazu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení poznámky: 1) Sraz a vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami) Co mají mít děti s sebou?
www stránky soutěže (web pořadatele) Odkaz na mapu místa soutěže zde. Časté dotazy ohledně soutěží najdete zde. |
Komentáře
máte pravdu, že námi zvolené kompromisní řešení asi nebude nejvhodnější. Bohužel není technicky možné najít takové řešení, kdy se podaří zároveň zajistit:
- co nejnižší cenu za přepravu
- co nejkratší čas strávený na cestě a soutěži
- co nejnižší cena za sedadlo
- minimálně jednu sedačku pro osobu (dvě by byly lepší - dalo by se pohodlněji spát)
je třeba zvolit kritéria, která jsou podstatná a zbývající "prostě nějak vyjdou".
Pro nás (tým DL) by bylo samozřejmě nejvhodnější, kdybychom odjížděli/přijížděli všichni naráz, protože pak nám bude objednaná kapacita např. tří autobusů (cca 150 míst) na registrovaných 120 pasažérů dostatečná i s rezervou… Navíc bychom nemuseli vymýšlet několik různých harmonogramů, přemýšlet kolik vedoucích a lektorů je třeba vzít tak, aby v každém autobuse byl dostatečný počet dozoru atp. Jenže pokud nechceme nutit všechny odjíždět např. ve 4 hodiny ráno, když můžou jet o téměř 5 hodin později a zároveň všechny přivézt až v hluboké noci, zatímco někteří můžou být již odpoledne doma, tak musíme počítat a kombinovat… To nám ovšem ztěžuje například i pozdní registrace, případně neregistrování dětí.
Například Vámi zmiňovaný termín autobusu byl podle registrací "přesně" (ideální stav). Každý měl krásně své místo a zároveň byl autobus přesně vytížený a nebyla zbytečně "drahá volná místa"). Co ovšem navrhujete udělat s dětmi/rodiči, kteří přijdou ráno k autobusu bez registrace (jestli se nepletu, tak šlo o 6 dětí)?
- Poslat je domu s tím, že už pro ně není místo?
- Říct jim, ať jedou autem?
- Zkusit domluvit s dětmi, komu nebude vadit, že bude sedět po třech?
- Objednat rovnou na daný počet dětí autobusy dva (tj. zbyde volných cca 40 míst a cenu za volná místa rozpočítat na všechny)?
Ideální způsob na plánování kapacity i ceny by byl - u všech dětí z týmu automaticky předpokládat účast a dopravu pomocí autobusu - pak jednoduše vezmeme počet dětí v týmech a objednáme nejbližší možnou kapacitu autobusů a víme přesnou cenu (pokud si po cestě nevymyslíme cestu do vzdáleného McDonalda jako teď v Chrudimi). Ovšem to by všichni rodiče museli souhlasit s tím, že budou platit, ať už se zúčastní nebo ne (je jedno, zda z vážného důvodu jako je nemoc, nebo z ostatních důvodů jako je návštěva babičky, dovolená, případně "nechuť" a "nechce se mi" atp.), případně zda pojedou vlastním autem.
Rádi uvítáme jakýkoliv konstruktivní nápad nebo radu. Inspirovat se u konkurenčních škol se nám zatím nechce, protože jejich systémy se nám též moc nelíbí (např. rodiče si děti dopravují na místo sami, povinnost se zúčastnit, omezený výběr účastníků + náhradníci atp.)
RSS informační kanál kometářů k tomuto článku.