top
logo


Taneční skupina roku 2013 (Praha 20.4.) - registrace a finální informace Email
Středa, 17 Duben 2013 08:00

ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2013

mistrovství Čech v Praze dne 20.4.2013 (kategorie baby a děti)


pro týmy: Berušky, Broučci, Hroši, Klokánci, Lvíčata, Tučňáci, Tygři


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU!

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

 

Týmy (choreografie) - zařazení:


kategorie Baby (startovné 150,- Kč, bude vybíráno u autobusu, případně na místě):

Broučci (Bylinková princezna)
Lvíčata (Karlík a továrna na čokoládu)


kagetorie Děti (startovné 150,- Kč, bude vybíráno u autobusu, případně na místě):

Berušky (Klokánci)
Hroši (Nemo a mořský svět)
Klokánci (Pomáda)
Tučňáci (Jablíčko)
Tygři (Upálení čarodějnic)

 

Informace o soutěži:


Místo:

Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

20. 4. 2013


Finální časový harmonogram:

 

06.00 – 07.00     prezence

08.30 –              zahájení soutěže

12.50 –              vyhlášení výsledků kategorie baby

20.50 –              vyhlášení výsledků kategorie děti

 

Startovné vystupující (zaplatit u autobusu/na místě, odevzdáme hromadně za všechny týmy):

150,-Kč (osoba/choreografie)

 

Vstupné diváci:

200,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

vlastní

autobusem (společně od DL) – cena 400 Kč/osoba (platí i pro jednu jen tam, nebo jen zpět!).

Částka za bus se bude platit v den odjezdu u autobusu společně se startovným.



Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autobusem

 

Skupina

kontakt

číslo busu

sraz u DL

odjezd od DL

předp. příjezd k DL

Lvíčata

Žolík

1

4:00

4:15

16:00

Broučci

Vladěnka

1

4:00

4:15

16:00

Hroši

Gabča

2

5:45

6:00

22:00 (0:15)

Berušky

Eliška

2

5:45

6:00

22:00 (0:15)

Klokánci

Gabča

2

5:45

6:00

22:00 (0:15)

Tygři

JaniVi

3

8:45

9:00

0:15

Tučňáci

JaniVi

3

8:45

9:00

22:00 (0:15)

* Poznámka: příjezd 22:00 (0:15) znamená, že když skupina nepostoupí do druhého kola, přijede v čase uvedeném jako první, v závorce je uveden čas příjezdu v případě, že se týmy dostanou do druhého kola

 

Cena dopravy: 400,- Kč (tam i zpět, nebo jen jedna cesta, cena platí i pro nahlášené rodiče)
Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí).

* obě částky budou vybrány u autobusu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)
3) Jak jste se mohli dočíst na internetových stránkách pořadatele, tak u choreografiích zařazených v kategorii EDA show se připlácí 200 Kč za choreografii (ne za osobu). Tento poplatek uhradí DANCELINE studio.



Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autem

 

Skupina

kontakt

sraz před halou

možnost 1. vyzvednutí

1. odevzdání

možnost 2. vyzvednutí

2. odevzdání

konečné předání dětí

Lvíčata

Žolík

6:45

10:00

12:30

-

-

13:15

Broučci

Vladěnka

6:45

10:00

12:30

-

-

13:15

Hroši

Gabča

8:15

10:30

17:00

-

-

18:00 (21:30)

Berušky

Eliška

8:15

10:30

17:00

-

-

18:00 (21:30)

Klokánci

Gabča

8:15

10:30

17:00

-

-

18:00 (21:30)

Tučňáci

Eliška

11:15

13:00

20:30

-

-

21:30

Tygři

Kapr

12:15

14:15

17:00

-

-

18:00 (21:30)

Poznámka: konečné předání dětí u skupin – Hroši, Berušky, Klokánci, Tygři – 18:00 (21:30) znamená, že když skupina nepostoupí do druhého kola, bude předání v čase uvedeném jako první, v závorce je uveden čas předání v případě, že se tým dostane do druhého kola


Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí).

 * částka bude vybrána na srazu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení


poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (Sportovní hala Slavie, Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10) (odkaz na mapu zde), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)
2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 777 898 985 (Kapr), nebo 775 704 521 (Gabča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 777 898 985 (Kapr), nebo 775 704 521 (Gabča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  
4) Jak jste se mohli dočíst na internetových stránkách pořadatele, tak u choreografiích zařazených v kategorii EDA show se připlácí 200 Kč za choreografii (ne za osobu). Tento poplatek uhradí DANCELINE studio.


Co mají mít děti s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.

Časté dotazy ohledně soutěží najdete zde.  


 

Komentáře  

 
+4/-4 # RE: Taneční skupina roku 2013 (Praha 20.4.) - registrace a finální informaceKubovcová 2013-04-18 18:40
Všem skupinám přeji hodně štěstí.:-) Doufám však,že ve druhém autobusu najde každé dítě svou sedačku a nebudou se zase mačkat po třech!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
/ # RE: RE: Taneční skupina roku 2013 (Praha 20.4.) - registrace a finální informaceKapr 2013-04-29 10:40
Dobrý den,
máte pravdu, že námi zvolené kompromisní řešení asi nebude nejvhodnější. Bohužel není technicky možné najít takové řešení, kdy se podaří zároveň zajistit:

- co nejnižší cenu za přepravu
- co nejkratší čas strávený na cestě a soutěži
- co nejnižší cena za sedadlo
- minimálně jednu sedačku pro osobu (dvě by byly lepší - dalo by se pohodlněji spát)

je třeba zvolit kritéria, která jsou podstatná a zbývající "prostě nějak vyjdou".

Pro nás (tým DL) by bylo samozřejmě nejvhodnější, kdybychom odjížděli/přijížděli všichni naráz, protože pak nám bude objednaná kapacita např. tří autobusů (cca 150 míst) na registrovaných 120 pasažérů dostatečná i s rezervou… Navíc bychom nemuseli vymýšlet několik různých harmonogramů, přemýšlet kolik vedoucích a lektorů je třeba vzít tak, aby v každém autobuse byl dostatečný počet dozoru atp. Jenže pokud nechceme nutit všechny odjíždět např. ve 4 hodiny ráno, když můžou jet o téměř 5 hodin později a zároveň všechny přivézt až v hluboké noci, zatímco někteří můžou být již odpoledne doma, tak musíme počítat a kombinovat… To nám ovšem ztěžuje například i pozdní registrace, případně neregistrování dětí.

Například Vámi zmiňovaný termín autobusu byl podle registrací "přesně" (ideální stav). Každý měl krásně své místo a zároveň byl autobus přesně vytížený a nebyla zbytečně "drahá volná místa"). Co ovšem navrhujete udělat s dětmi/rodiči, kteří přijdou ráno k autobusu bez registrace (jestli se nepletu, tak šlo o 6 dětí)?

- Poslat je domu s tím, že už pro ně není místo?
- Říct jim, ať jedou autem?
- Zkusit domluvit s dětmi, komu nebude vadit, že bude sedět po třech?
- Objednat rovnou na daný počet dětí autobusy dva (tj. zbyde volných cca 40 míst a cenu za volná místa rozpočítat na všechny)?

Ideální způsob na plánování kapacity i ceny by byl - u všech dětí z týmu automaticky předpokládat účast a dopravu pomocí autobusu - pak jednoduše vezmeme počet dětí v týmech a objednáme nejbližší možnou kapacitu autobusů a víme přesnou cenu (pokud si po cestě nevymyslíme cestu do vzdáleného McDonalda jako teď v Chrudimi). Ovšem to by všichni rodiče museli souhlasit s tím, že budou platit, ať už se zúčastní nebo ne (je jedno, zda z vážného důvodu jako je nemoc, nebo z ostatních důvodů jako je návštěva babičky, dovolená, případně "nechuť" a "nechce se mi" atp.), případně zda pojedou vlastním autem.

Rádi uvítáme jakýkoliv konstruktivní nápad nebo radu. Inspirovat se u konkurenčních škol se nám zatím nechce, protože jejich systémy se nám též moc nelíbí (např. rodiče si děti dopravují na místo sami, povinnost se zúčastnit, omezený výběr účastníků + náhradníci atp.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 

Přihlášení lektora



Doporučujeme:

logo-baby-signs

 


 

logo-montessori


bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.