top
logo


Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informace Email
Pátek, 18 Duben 2014 09:44

 

ico informaceico formularico penizeTaneční skupina roku 2014

mistrovství Čech v Chrudimi dne 19.4.2014 (kategorie junioři)


pro týmy: Delfíni, Ještěrky, Klokani, Zebry


pozor, soutěž již TUTO SOBOTU!

 

ico formular Pomocí tohoto formuláře prosím vyplňte, zda se Vaše dítě soutěže zúčastní a jaký využijete způsob dopravy. Prosíme o vyplnění i v případě neúčasti dítěte.

 

 

Týmy (choreografie) - zařazení:


kategorie Junioři (startovné 150,- Kč, bude vybíráno u autobusu, případně na místě):

Delfíni (Starci na chmelu) – EDA show, show art
Ještěrky (Formule 1) – základní liga, show art
Klokani (St. Germain) – EDA show, show art
Zebry (Country dance) – EDA show, lidovky

 

Informace o soutěži:


Místo:

TJ Sokol Chrudim, Tyršovo náměstí 12, 537 01, Chrudim 2 (odkaz na mapu místa soutěže)


Datum:

19. 4. 2013


Finální časový harmonogram:

 

18.20 – 19.00     vystoupení skupin – Zebry, Ještěrky
20.30 – 21.00     vystoupení skupin – Klokani, Delfíni
23.00 – 24.00     vyhlášení výsledků - všichni

 

Startovné vystupující (zaplatit u autobusu/na místě, odevzdáme hromadně za všechny týmy):

150,-Kč (osoba/choreografie)

 

Vstupné diváci:

150,-Kč dospělí (základní vstupné, platí každý sám)

Děti do 6 let zdarma

 

Způsob dopravy

vlastní

autobusem (společně od DL) – cena 500 Kč/osoba (platí i pro jednu jen tam, nebo jen zpět!).

Částka za bus se bude platit v den odjezdu u autobusu společně se startovným.



Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autobusem

 

 

Skupina

kontakt

číslo busu

sraz u DL

odjezd od DL

předp. příjezd k DL

Delfíni

Kačka

1

11:45

12:00

04:00

Ještěrky

JaniVo

1

11:45

12:00

04:00

Klokani

Eliška

2

11:45

12:00

04:00

Zebry

Gabča

2

11:45

12:00

04:00


Cena dopravy: 500,- Kč
(tam i zpět, nebo jen jedna cesta, cena platí i pro nahlášené rodiče)
Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí).

* obě částky budou vybrány u autobusu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení


poznámky:

1)  odjezd - standardně od DANCELINE studia (u závory, zadní vchod do Metropolu)
2)  příjezd – standardně k DANCELINE studiu (u závory, zadní vchod do Metropolu), v případě časového skluzu soutěže může dojít k posunu času příjezdu (budeme informovat SMS zprávou)


Přehled hlavních časů a plateb - pro děti jedoucí autem

 

 

Skupina

kontakt

sraz před halou

možnost 1. vyzvednutí

1. odevzdání

možnost 2. vyzvednutí

2. odevzdání

konečné předání dětí

Delfíni

Kačka

18:00

21:15

22:30

-

-

24:00

Ještěrky

JaniVo

16:00

19:30

22:30

24:00

Klokani

Eliška

18:00

21:15

22:30

-

-

24:00

Zebry

Gabča

16:00

19:30

22:30

-

-

24:00


Startovné za každé dítě je 150,- Kč za choreografii (v případě, že dítě vystupuje ve více choreografiích, poplatky se násobí).

 * částka bude vybrána na srazu. Prosíme, připravte si pokud možno přesnou částku, děkujeme za pochopení


poznámky:

1) Sraz a  vyzvednutí dětí - sejdeme se u haly (TJ Sokol Chrudim, Tyršovo náměstí 12, 537 01, Chrudim 2 (odkaz na mapu místa soutěže), kde si děti vyzvedne určená kontaktní osoba (viz. tabulka) a zapíše si je do seznamu. Je nutné vyčkat na místě srazu a vyvarovat se snahy předat nám dítě v hale, protože nám pak vznikají komplikace s organizací dalších dětí (je náročné věnovat se dětem, co mají nějaké přání, potřebují na záchod nebo malovat a pomáhat s kostýmem a u toho přebírat nebo předávat další dítě). Kontaktní osoba zároveň hromadně rozdá kontrolní pásky vystupujícím dětem (diváci si zajistí vstupenku na místě sami)
2) Pokud na místo přijedete dříve, než je stanovený termín vyzvednutí dítěte (např. z důvodu, že se chcete podívat na vystoupení mladšího dítěte), pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška), nebo 775 704 521 (Gabča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín
3) Možnosti vyzvednutí předaného dítěte mimo konečné předání po soutěži jsou uvedeny v tabulce – na srazu prosím nahlaste, v kterých termínech si budete chtít dítě vyzvednout. Ve velmi nutných případech jiného termínu vyzvednutí nebo zpětného předání dítěte, pošlete SMS zprávu na číslo 775 704 523 (Eliška), nebo 775 704 521 (Gabča) a ti se pokusí zajistit vyzvednutí dítěte mimo určený termín. Upozorňujeme, že plánované časy se velmi pravděpodobně změní (alespoň to na většině velkých soutěží tak bývá), takže se budeme všichni přizpůsobit aktuálnímu stavu  

Co mají mít děti s sebou?

  1. kostým včetně obuvi dle choreografie (+ náležitosti k tomu určené)
  2. týmové triko
  3. kosmetickou taštičku (obsah: pírka, černé gumičky, lak na vlasy, odličovací mléko a tampony, popřípadě speciální věcičky pro danou choreografii)
  4. svačinu (dostatečně velkou), pití (minimálně 1,5 litru)
  5. peníze na občerstvení během dne (cca 200 Kč). Prosíme rodiče, aby dětem dali i drobné peníze (v případě, že děti mají jen větší bankovky vznikají problémy např. při koupi zmrzliny nebo párku v rohlíku, obsluze brzy dojdou drobné peníze na vracení větších částek)
  6. děti jedoucí autem musí mít batůžek, ve kterém budou mít všechny potřebné věci, není možné odbíhat k rodičům.


 


 

www stránky soutěže (web pořadatele)

Odkaz na mapu místa soutěže zde.

Časté dotazy ohledně soutěží najdete zde.  


 

Komentáře  

 
/-3 # RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKateřina Bohdálková 2014-04-18 11:12
Dobrý den,
Ráda bych se zeptala jestli neuvažujete o změně vašeho dopravce na soutěže. Jelikož mi přijdou částky za autobus přinejmenším přehnané...Poptala jsem se na ceny u jiných dopravců( student agency, jihotrans atd) a pokud by byl naplněn autobus ceny byla mnohdy mnohem menší. Chápu že stání a čekání také něco stojí ale tohle je opravdu přehnané...Děkuji za odpověd Bohdálková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+6/ # RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKapr 2014-04-18 14:03
Dobrý den,
musíme říct, že nás to po dávných nepříjemných zkušenostech zatím ani v nejmenším nenapadlo. Jelikož naší hlavní prioritou je soustředit se na výkon na soutěži a přivézt děti domu v pořádku (případně raději čas věnujeme plánování harmonogramu tak, abychom umožnili rodičům alternativní dopravu, vyzvedávání a vracení dětí atp.), tak volíme přístup podle hesla "nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci" a raději zaplatíme (možná) trochu víc, abychom měli zejména:

- autobus, který nás doveze kam chceme a kdy chceme (např. v průběhu soutěže zjistíme, že čekání na místě se hodně protáhne, tak se necháme odvézt do vzdálenějšího McDonaldu), občas uděláme drobnější zajížďku pro vysazení některého dítěte po trase atp. (nevím, zda by i jiný dopravce mohl sám kdykoliv pružně reagovat a měnit dohodnuté podmínky)
- řidiče, který je vlídný jak na doprovod, tak ZEJMÉNA na děti
- řidiče, kterého dlouho známe, víme jak řídí a že se s ním dá domluvit (a nemusíme vše řešit přes nějaký dispečink, nadřízeného atp.)
- autobus s řidičem, který nepočítá extra hodiny stání nebo nechvátá domu / na depo (třeba proto, že má zítra další linku), takže nejsme ve stresu, zda stihneme vyhlášení výsledků a odjezd zároveň
- počet autobusů podle našich měnících se požadavků (nedostaneme se před magickou větu "již nemáme volné přepravní kapacity")
- autobus, který vždy počítá s naší potřebou úložných prostor (autobus objednaný na poslední chvíli např. u zmiňovaného Jihotransu by mohl být linkový, který prý má velmi omezené úložné prostory)

Ovšem hlavní problém je zejména ve Vámi zmiňovaném " pokud by byl NAPLNĚN autobus, cena byla mnohdy mnohem menší". Máte recept, jak toto zajistit? Ono se totiž velmi dramaticky prodraží, když se např. 10 dětí odhlásí… Tzn. námi stanovená cena vychází z nějakého odhadu, který se občas povede, občas tratíme a občas "vyděláme" (za což nakoupíme např. štítky na medaile, šampaňské, případně dort na oslavu atp.). Stejné je to i se změnou programu (na minulém TSR Chrudim jsme se rozhodli odvézt děti do McDonalds v Pardubicích, což dopravu samozřejmě prodražilo, takže jsme nakonec něco doplatili z klubových peněz, ale i tak nám to za tu "pohodu" stálo a věřím, že děti byly do jednoho spokojené).

Teoreticky bychom mohli vybírat peníze zpětně, až bude 100% jasné, kolik dětí jelo a kolik ne (a případně kolik stály ostatní náklady), ale to nás pro změnu zavalí dotazy rodičů typu "jak se mám rozhodnout mezi dopravou busem nebo autem, když nevím, kolik bude ten bus stát???". Každopádně s výběrem peněz máme spoustu zkušeností a bohužel ne vždy zrovna pozitivních. Takže touto cestou se nám také vydat nechce.

Nicméně, pokud Vám stanovená cena přijde jako "přinejmenším přehnaná", pak bychom měli návrh - neměla byste zájem zprostředkováva t dopravu na tyto akce? A klidně jako výdělečnou činnost (dle Vašeho předpokladu), pokud ponecháte cenu v naší hladině, nebo lehce pod… Bohužel nikdo z nás nemá DANCELINE jako hlavní zaměstnanecký poměr, takže čas věnovat se organizaci a zajišťování souvisejících se hledá velmi složitě, z toho možná plyne naše snaha spolupracovat s ověřenými, spolehlivými a stabilními partnery, abychom minimalizovali možná rizika a komplikace. Pokud by se našel někdo, kdo by si tuto část vzal na starost, nebudeme mít nic proti. Další možností je inspirovat se u jiných škol a nechat zajištění dopravy každého dítě čistě na jejich rodičích (myslím, že by se k Vám někdo přidal a šlo by nalézt nějaké alternativní řešení, než společnou dopravu pořádanou DL).

Kapr

PS: omlouvám se, pokud jsou některé věty nesrozumitelné, ale píši to s horečkou za konzultace s Eliškou hlídající nemocnou dceru, která do toho často brečí, takže klid na přemýšlení tu rozhodně není:-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+3/ # RE: RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKateřina Bohdálková 2014-04-18 15:33
Děkuji moc za odpověd...
Jelikož jsem nevěděla jak to je, že autobus vás veze třeba i jinam, nebo dělá různé zastávky u restaurací omlouvám se. Když vím jak to je, je samozřejmé že to vyhovuje a pravda je že těžko se nadálku budete někde domllouvat s dispečerem jak jste se zmínil. Šlo mi jen o to proč je ta cena taková. V tom případě děkuji za vysvětlení a přeji brzké uzdravení Vám i Vaší dceři...Bohdálková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+3/ # RE: RE: RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKapr 2014-04-18 15:45
Pro klid duše jsem pro jistotu oslovil zmíněný Jihotrans a Student agency. Cena v případě Jihotransu nebyla nějak zásadně nižší (aby to pro nás stálo za to ztratit některé námi požadované vlastnosti a výhody) a Student agency mi dokonce napsal cenu podstatně vyšší (nabízených 28 435 Kč by při momentálním počtu 75 dětí znamenalo 758 Kč na osobu!!!) a zároveň mi připomněl, jak máme být rádi, že nemusíme zjišťovat, co všechno jestě musíme hlídat (zde zmiňují parkovné).

Zkrátka bezstarostnost a klid pro nás mají velkou váhu...

Celé znění nabídky je zde:
Dobrý den,

orientační cena za pronájem autobusu z Českých Budějovice do Chrudimi byla 23 500 Kč + 21 % DPH.
V námi nabízené ceně jsou již zahrnuty veškeré poplatky a mýtné. V námi nabízené ceně není zahrnuto případné parkování.

Bohužel naše autobusy vyhrazeno pro nepravidelnou přepravu máme garážované v Praze nebo v Brně a vzhledem k přístavným kilometrům a délce požadované trasy
nemusí být zaslaná cena konkurence schopná dopravcům z Českých Budějovic.

Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
K.Š.
Student Agency
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+2/ # RE: RE: RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKapr 2014-04-18 15:47
A děkujeme za přání k uzdravení, už aby to přešlo... Myslel jsem, že není nic horšího než nemocný chlap (viz. dvě smrtelné chlapské nemoci - rýmička a kašlíček), ale když už několikátý den poslouchám bloky kňourajícího mého zlatíčka, tak... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+2/ # RE: RE: RE: RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKateřina Bohdálková 2014-04-18 20:08
Aha tak já dostala tedy jiné informace :( . Myslím tedy od Jihotransu... Jak jsem už napsala jsem ráda že vysvětlení proč... autodoprava Levý. je za tyto peníze bylo objasněno.. A nebojte i malinká se vymarodí i když tedy člověk by trpěl za ně nejradši...Znám to mám dvě a když marodí radši bych to vzala na sebe...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+2/-3 # RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceSvobodová 2014-04-19 09:27
Dobrý den Kapře,
vím,že vás svým dotazem nadzvednu ze židle, ale přesto bych ráda zjistila informace přímo u zdroje -chci se zeptat,zda není možné vybírat jiné organizátory soutěží, kterým by šlo hlavně o děti?Zdá se mi přemrštěné ukončovat soutěže pro děti ve 24 hodin a navíc v termínu velikonočních svátků. Nevím, co je důvodem vyhlašování takovýchto termínů, zda peníze za pronájem haly,výdělek, ....,ale nezdá se mi, že v Chrudimi myslí hlavně na děti!
Děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek velikonoc. Svobodová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 
 
+2/-2 # RE: RE: Taneční skupina roku 2014 (Chrudim 19.4.) - registrace a finální informaceKapr 2014-04-19 11:26
Dobrý den,

kdepak, mě nadzvedávají jiné věci ;-) Nicméně, je to dotaz spíše na Gabču s Eliškou, případně lektory (mohou si vybrat, na kterou soutěž by chtěli jet, doporučit atp.), výběr soutěže jde naprosto mimo mě. Nicméně se pokusím napsat svůj názor a pohled "ze zákulisí" …

Vybírat jiné organizátory moc nejde, protože moc není z čeho. Jestli jsem to dobře pochopil, tak co zbývá, tak nebude stylově a tématicky vhodná soutěž a nebo to bude organizátor, kde už jsme se spálili (asi víte, jak dlouho jsme se snažili změnit přístup pořadatele "Děti fitness…", až jsme to nakonec vzdali). Každopádně, pokud máte tip, kde by to mohlo být fajn, tak určitě doporučte.

Myslím, že právě pan Crha (pořadatel TSR) patří mezi špičku mezi pořadateli soutěží a jde mu právě o ty děti… Že mu nejde víc o peníze než jiným, lze poznat například z toho, že každé dítě dostane medaili a diplom (myslím, že to stojí víc, než pohár na celý tým a děti si to rozhodně užijí víc). Každopádně se nám s ním po organizační stránce spolupracuje zatím nejlépe a snaží se podle mne z dostupných možností vymačkat co nejvíce.

Co se týká konkrétní soutěže v Chrudimi - pro kvalifikovanou odpověď je nejlépe zeptat se přímo pořadatele (honza@dancesta tion.eu), určitě bude rád za zpětnou vazbu od rodičů.

Můj osobní názor - zvolený termín velikonočních svátků je nešťastný (otázka zní, jak moc si mohl vybírat, když vidím ten počet kol a že začíná již 15.3. a končí až 31.5 - viz. tanecniskupinaroku.cz/.../). Co se týká časových termínů ukončení - vzhledem k tomu, že soutěž v sobotu (tanecniskupinaroku.cz/.../...) začíná již v 8:00 (a i tak to je pro vzdálenější týmy hodně brzy - když započítáme čas na cestu, přípravu atp., tak takový tým může odjíždět klidně ve 04:00 ráno a jistě se bude dožadovat odpovědi, proč tak brzy) a končí v 24:00 (zde se logicky ptáte proč tak pozdě) a v neděli (tanecniskupinaroku.cz/.../...) pokračuje od 8:00 do 20:00 večer, tak si myslím, že je to maximum, co šlo, pokud nepřistoupíme k protažení soutěže na tři dny… (teoreticky by tomu o svátcích tolik nebránilo, ale shodneme se, že svátky bylo lepší vynechat, takže pochybuji, že by bylo nějaké velké nadšení u rodičů, kdyby děti jeli na soutěž ve školní den). Takže jsme zase na začátku - buď jezdit na soutěže s malou účastí (to demotivuje děti i lektory), nebo být ve víru velké akce za cenu jistých ztrát…

Jak moc ovlivňuje termín výše pronájmu haly nebo případný výdělek nedokážu posoudit, protože nemám relevantní data. Nicméně, jen ze znalosti "malého jihočeského rybníčku" musím říct, že např. každá hodina pronájmu Sportovní haly není nic zanedbatelného, dokonce ani podstatně komornější ArtIgy dokáže profouknout rozpočet také zajímavě (s tím zkušenosti bohužel máme :-( ). Osobně si myslím, že to zase "takový vývar" nebude, ale i kdyby nakrásně šlo o zajímavě ziskovou akci, tak je vykoupena velkým nasazením, stresem a rizikem (nejen možnou finanční ztrátou, když něco nevyjde podle očekávání), ale zejména případným úrazem atp. A právě protože jde o děti, tak je všechno ještě silnější. Rozhodně to pořadateli nezávidím a myslím si, že tohle není zrovna ideální způsob jak zbohatnout:-)

Jako člověk z komerční sféry ovšem souhlasím spíš s heslem "taková je nabídka a svobodně se můžeme rozhodnout jí akceptovat, nebo odmítnout". Případně, pokud bychom měli pocit, že to umíme výrazně lépe, levněji, nebo na tom zbohatneme, tak to můžeme začít dělat sami:-) Ale to si nemyslím…

Pěkný den

PV
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat | Report to administrator
 

Přihlášení lektora



Doporučujeme:

logo-baby-signs

 


 

logo-montessori


 

logo-NADACE-CP


bottom

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates world top actors Valid XHTML and CSS.